FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum -=Polish Public Server=- Strona Główna
»
CO WIEM O JK3
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
n3o
Wysłany: Pon 12:11, 27 Lis 2006 Temat postu: Co można zrobić w autoreplier.cfg - automatyczne bindy
Witam serdecznie wszystkich fanów JK3
-=
niech moc pozostanie z Wami
=-
……
…………………………………………………………………………………….
Ktoś kiedyś w odległym czasie zadał mi pytanie, co zrobić by nie mając killtrakera automatycznie włączały się bindy takie jak good fight, hi all itd.
Osobiście uważam, że killtraker to wielkie gówno nielubiane przez hostów serwerów z powodu, lagów, jakie robią .
Po co komu wiedzieć ile razy wygrał, notabene może wygrać tryliony razy a i tak trafi na lepszego czy to z powodu błędów gry (wielokrotnie na pewno zaówarzyliście, że ciosy nie dochodzą, choć powinny
), czy dlatego że przeciwnik będzie miał leprze ustawienia w swoim cfg ( np. \m_yaw …. , \m_pitch …. , \sensitive …. Itd.).
Ktoś powie, że dzięki temu programowi może słuchać muzyki ;D i bez niego też może odpalając w tle MediaPlayera. Ponadto jak chce się pobawić to może przypisać muzykę do danej mapy na serwerach, spytasz jak ?? nic prostszego rozpakowując trzy pliki assets0.pk3, assets1.pk3, assets2.pk3, assets3.pk3. – w nich jest wszystko ….
Przykład - możesz do odpowiedniego katalogu skopiować muzykę mp3 …. assets0.pk3\music zastępując istniejący plik z muzyką z gry, ale uwaga nazwa musi pozostać ta sama by gra ją rozpoznała – gwarantuje zajebistą jakość muzy tym bardziej, że w konsoli gry można ją podrasować….a i gra się nie tnie
.
W taki sam sposób można wrzucić mapy, npc, spolszczenie (oczywiście wcześniej rozpakowując je i wrzucając ich zawartość w odpowiednie katalogi w plikach assets…pk3.), nawet konsole można zmienić wstawiając obrazek (uwaga obrazek musi mieć wymiary takie same jak oryginał, najlepiej wkleić go w istniejący za pomocą pointa)w katalog assets1.pk3\gfx\interface zastępując konsole_jediacademy.jpg.
Po dokonaniu wszystkich zmian w/w oczywiście wszystkie pliki trzeba spakować za pomocą zip i zmienić nazwę na assets0.pk3 lub assets1.pk3 lub assets2.pk3 lub assets3.pk3.
………………………………………………………………………………………………….
Ale odbiegam od tematu który poruszyłem na wstępie, by bindy uruchamiały się automatycznie zajrzyj w plik
C:\Program Files\LucasArts\Star Wars Jedi Knight Jedi Academy\GameData\japlus\ autoreplier.cfg
.
W tym to pliku
autoreplier.cfg
musisz zmień pewne rzeczy – (możesz skopiować do swojego pliku) mój przykład :
[color=orange]////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Auto Replier COnfig - wersja -= n3o =-
//
// 1.możesz mieć maksymalnie 5 przypadkowych wiadomości tego samego wydarzenia.
// 2.wiadomości tego samego wydażenia będą wyświetlane losowo.
// 3.jeśli którejś z lini nie chcesz wykorzystać to przed nią postaw znak //
// np. //DUEL_START ""
// 4.jeśli chcesz by jednocześnie wyskoczyło kilka linii w tym samym zdażeniu
// to użyj / * * /
/ *
DUEL_START "^1»^7g^2Řř^7Đ^2×^7Ł^2µç^7k^2×^7ă^2ń^7Đ^2×^7h^2ăv^7é^2×^7f^2µ^7ń^2.^1«"
DUEL_START "^1»^7g^2Řř^7Đ^2×^7Ł^2µç^7k^2×^7t^2h^7e^2×^7b^2es^7t^2×^7w^2il^7l^2×^7a^2lway^7s^2×^7w^2i^7n^1«"
* /
// 5.skrut %s powoduje że linia której użyjemy wyświetli się tylko osobie z którą gramy lub zakończyliśmy duela
//
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/ *
ON_SELF_ENTER "^1»^7˘^2z^7č^2!!^7!!^7al^2l^1«"
* /
/ *
DUEL_START "^1»^7g^2Řř^7Đ^2×^7Ł^2µç^7k^2×^7ă^2ń^7Đ^2×^7h^2ăv^7é^2×^7f^2µ^7ń^2.^1«"
DUEL_START "%s ^1»^7t^2h^7e^2×^7b^2es^7t^2×^7w^2il^7l^2×^7a^2lway^7s^2×^7w^2i^7n^1«"
DUEL_START "%s ^1»^7sh^2ow ^7m^2e ^7wh^2at ^7y^2ou ^7g^2ot^1«"
DUEL_START "%s ^1»^7y^2ou ^7wi^2ll ^7b^2e ^7mi^2ne^1!!!^1«"
* /
/ *
DUEL_END_WIN "^1»^7G^2Řř^7Đ^1^^2F^11^7GhT^4&^7g^2Ăm^7Ë^2'^7ř^2vé^7r^2.^1«"
DUEL_END_WIN "%s ^1»^7s^2ee ^7yo^2u ^7i^2n ^7he^2ll^1«"
DUEL_END_WIN "%s ^1»^7ga^2me ^7ov^2er ^1, ^7ple^2ase ^7ins^2ert ^7t^2he ^7co^2in ^7t^2o ^7cont^2inue ^1...^7
^1«"
DUEL_END_WIN "%s ^1»^7I ^7a^2m ^7t^2he ^7be^2st^1«"
* /
/ *
DUEL_END_LOST "^1»^4gg ^1- ^7we^2ll ^7o^2k ^7yo^2u ^7ar^2e ^7th^2e ^7be^2st ^1- ^7ni^2ce ^7du^2el^0...^1«"
DUEL_END_LOST "%s ^1»^7that^1'^2s ^7impos^2sible ^1...^1«"
* /
/ *
ON_PLAYER_JOIN "^1»^7WelcômE^1'^7&^1'^7HavE^1'^7FúN^1«"
ON_PLAYER_JOIN "%s ^1»^7wel^2come ^7m^2ay ^7t^2he ^7for^2ce ^7b^2e ^7wi^2th ^7y^2ou"
* /
/ *
OFF_SELF_END_LOST "^1»^7˘^1Ą^1^7ĺ^1«"
* /
Forum -=Polish Public Server=- Strona Główna
»
CO WIEM O JK3
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
REGULAMIN
POMYSŁY
INSTRUKCJA
DODATEK
KLLTURYSTYKA
----------------
..........
SERVER P.P.S. by n3o narazie nieczynny z powodów technicznych..
----------------
REGULAMIN SERVERA
KLANY
PODANIA
RADA ADMINÓW PPS
PODANIA w sprawie admina na serv PPS
SKARGI
MAPY
INFO
Star Wars Jedi Knight Jedi Academy
CO WIEM O JK3
Galeria zdjęć
Strona główna - www.pps-jk3.pl.tl
----------------
Zapraszamy !
INVISIBLE SAMURAIS
----------------
SAMURAJOWIE
SHINOBI
----------------
SHINOBI
Xbox 360 ...hicior Microsoftu ;-) ... pokonał PS3 ...
----------------
Wszystko o Xbox 360
Gry - Pomoc
Online
INNE
----------------
POTRZEBUJESZ POMOCY W JAKIEJŚ DZIEDZINIE??
Info
RÓŻNE REKLAMY
LINKI
HUMOR
Wyszukiwarka i shoutbox
GRY
PRACA
ŚCIĄGA
MUZYKA
BIKE
PSP
LOTR
TAPETY
SEX - Odskocznia od codzienności :D
Wyszukiwarka
ShoutBox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin